Staunbach Saxofoon (?!)

  • jodejol@hotmail.com

    vraag es op www.saxforum.nl meer dan 2000 leden, daar zal toch wel iemand bij zitten die je er iets van kan vertellen???

  • kevinz

    Kreeg zojuist een reactie van die D. Hiemstra uit Leeuwarden die zijn assortiment op marktplaats heeft staan.

    Ik plaatste er een bod van 200 euro, waarop hij antwoordde dat het om nieuwe instrumenten ging.

    "200 euro lijkt me meer dan voldoende voor je chinese soepblikken…

    …Unox verkoopt ze voor nog geen euro, en dan zit er zelfs soep in naar keuze…" heb ik geantwoord.

    Maar eh, genoeg gekkigheid… Voor die persoon die net als ik een nieuw instument wil proberen, zonder er ooit op gespeeld te hebben, kan het best wat zijn. Feit is gewoon dat die Chinezen alles produceren tegen zeer lage arbeitskosten. Die mensjes doen hun werk voor nog geen 4 euro per dag (en ze moeten daarbij hun bek houden). Ik heb al ervaring met de chinese Flamenco gitaren, zo heb je Martinez, of nog beter Salvador Cortez. Ze hebben niet het temperament van een gitaar van een gerenoveerd merk als Esteve, maar ze kosten ook nog niet een kwart daarvan. Toch ben ik met die Cortez echt zeer tevreden, en dat voor 299…

  • kevinz

    Huh?? “Bod verwijderd​: Nieuwe tenor saxofoon Staunbach”

  • kevinz

  • Thuispost@home.nl

    Deze instrumenten zijn geweldig goed vergelijkbaar met yanagisawa vooral de Royal types maar omdat er geen importeur en winkelier tussen zit zijn ze vele malen goedkoper.

    Betaal niet teveel en koop de Staunbach Royal saxofoon.

    Uitproberen kan vrijblijvend en u zult versteld staan.

  • Thuispost@home.nl

    Deze mijnheer Kevin gunt de heer Hienmstra schijnbaar het licht niet in de ogen zal ook wel weer muziekhandellaar zijn die weer heel veel verdienen aan saxofoons.

    Mensen , Muzikanten, de heer Hiemstra woond in Leeuwarden verkoopt het merk Staunbach en is zeer betrouwbaar.

    Ik als muzikant bij een militaire kapel bespeel ook een Staunbach Royal Tenorsax prima instrument en zeer zuiver.

  • Thuispost@home.nl

    Ik ken deze instrumenten ze zijn erg goed vergelijkbaar met Yanagisawa tenminste de types Royal. Ik bespeel de Tenorsax van het type Royal deze zijn erg goed en zuiver, mooi instrument voor weing geld. De instrunmenten worden rechtstreeks geimporteert vanaf fabriek zonder tussen komst van importeur of winkelier vandaar de lage prijzen

    Kijk maar eens op www.funofmusic.nl