Grote winsten op nieuwe muziekinstrumenten

  • Hilbrand.

    Hierbij wil ik nieuwe kopers van muziekinstrumenten waarschuwen voor de zeer grote winsten die gemaakt worden op nieuwe muziekinstrumenten soms wel 300% of saxofoonleraren die provisie's opstrijken voor hun eigen leerlingen. In de muziekinstrumenten handel wordt er gezwaaid met kwaliteit van merk instrumenten maar ik kan jullie hierbij zeggen dat ik laatst bij de firma van der Glas in Heerenveen was die een hele nieuwe partij Selmer saxen gewoon retour heeft gestuurd vanwege slechte afwerking ofwel stemmings problemen.

    Dus vandaar dat wij dan ook zeer goede Chinese instrumenten leveren voor zeer lage prijzen omdat wij ze rechtstreeks importeren bij de fabrikant. Wij leveren het huismerk Staunbach die werkelijk zeer goed zijn afgewerkt en ook heel erg gemakkelijk aanspreken met een prima aplicatuur.

    Ik nodig dan ook iedereen uit ze zelf uit te proberen alvorens men gaat schreeuwen en ageren op dit forum.

    Wij leveren dan ook een prima spelende Altsax in goudlak voor 269,- inclusief BTW.

  • Haike

    Ga niet snel loze kreten roepen , maar afgaande op al het andere wat uit China komt……………………junk !!!!!!

  • postmaster@wintraned.nl

    heb je ook tenorsaxofoons in het programma?