Gebruikte alt sax vvor mijn dochter

  • Ed-Jan van der Steen

    Hallo kenners

    Ben op zoek naar een gebruikte alt sax voor mijn dochter hier in Letland maar is bijna niet te krijgen hier dus ben het net aan het afstruinen (schrik me een hoedje van de prijzen !!). Maar hoor hier van haar leraar dat ze beter een gebruikte uit NL (yamaha of selmer maar is duur !!??) kan zoeken maar heb zelf het gevoel beter een nieuwe zonder “goed”merk ?? Ik ben zelf GEEN kenner dus hoor graag meningen of aanbiedingen want ben zelf bijna iedere maand in NL en moet er een op korte termijn hebben.

  • thea

    Ik heb een Selmer SA 80 II te koop. Ziet er zo goed als nieuw uit en klinkt als een klok.

    Ook is hij goed onderhouden en heeft zelfs op langere termijn geen groot onderhoud nodig. 1900 euro, incl. originele koffer en Selmer mondstuk. hier kun je je leven lang mee vooruit. Hij is samen met mij door conservatorium docent uitgezocht.

  • Laura

    U heeft meer aan een goede tweedehands dan aan een merkloze of onbekende nieuwe sax. Een goede sax blijft (mits goed onderhouden) zijn geld wel waard.

    Succes, groetjes Laura

  • H.Zuidema

    Geachte kijkt u maar eens op www.funoffmusic.nl het zijn zeer goede nieuwe instrumenten rechtstreeks van de fabriek dus geen tussenhandel die woeker winsten maken .H.Zuidema Joure.

  • thea

    Is verkocht.