Saxofonist zoekt bigband/jazzorkest

  • Arjen

    Zeer ervaren bigband saxofonist zoekt band. Ik heb ruim 20 jaar ervaring in diverse semi-professionele bigbands. Ik speel altsax/sopraan/klarinet en ben een goede (prima-vista) lezer en kan ook improviseren. Midden-Nederland.

  • Arjen

    arjendouwes@gmail.com

  • bert van Ginkel

    Hallo Arjen,

    Wij hebben een interim altist/klarinettist nodig. Het gaat om een periode van ongeveer een jaar, en ‘wij’ zijn ‘the New Black & White Dance Orchestra’'.

    We spelen ballroom-jazz uit de jaren ‘20 en ’30, van authentieke arrangementen, in de bezetting: 2 alten, tenor, 2 trompetten, trombone, viool, piano, banjo/gitaar bas, drums en vocal.

    Een behoorlijk uitgesproken stijl dus.

    Ben je nog steeds op zoek naar een band, en heb jij tijd, zin en gelegenheid om onze gelederen te komen versterken?

    We repeteren in arnhem, op zondagavond van 20.00 tot 22.00.

    Ik ben heel benieuwd.

    Groet,

    Bert

  • Adri

    Hoi Arjen,

    Ben je nog op zoek naar een band?

    Groet,

    Adri Cornelissen

    Breukelen

  • rene

    Hoi

    Ben je nog op zoek naar een BB, De Bluebasementbigband zoekt een lead

    tenorsaxofonist

    Ik hoor het graag

    gr Rene

  • Wilma

    De Jalafusi Big Band in Ede is op zoek naar een baritonsaxofonist.

    Onze huidige baritonsaxofonist moet helaas afhaken wegens een blijvende blessure aan zijn pink.

    We repeteren op woensdagavond van 19:30 tot 21:00u in Cultura in Ede.

    De bigband staat olv Martien de Kam (tevens trombonedocent en bastrombonist van het Jazz Orchestra of the Concertgebouw.

    Meer info over de bigband:

    www.jalafusibigband.nl

    www.jalafusibigband.hyves.nl

  • Wilma Schepers

    De Jalafusi Big Band in Ede is op zoek naar een baritonsaxofonist.

    Onze huidige baritonsaxofonist moet helaas afhaken wegens een blijvende blessure aan zijn pink.

    We repeteren op woensdagavond van 19:30 tot 21:00u in Cultura in Ede.

    De bigband staat olv Martien de Kam (tevens trombonedocent en bastrombonist van het Jazz Orchestra of the Concertgebouw.

    Meer info over de bigband:

    www.jalafusibigband.nl

    www.jalafusibigband.hyves.nl