Saxofoonles gevraagd

  • Annemiek

    Hi, als echte beginner ben ik op zoek naar saxofoonles in Amsterdam.Heeft iemand tips of ervaringen? Ik ben benieuwd Groet, Annemiek

  • Tom (beheerder)

    Muziekschool? Altijd een optie natuurlijk. Voor de rest ben ik niet bekend in Amsterdam ;)

    Gr.

    Tom

  • Mdoc

    Een goed en goedkoper alternatief is het www.muziekpakhuis.nl

    gelegen vlak bij de Marnixstraat.

    Je betaald per les en spreek zelf met de leraar af hoeveel les je krijgt en wat de lesinhoud dient te zijn. Het enige vaste tarief wat je betaald is het inschrijfgeld per jaar, dit is ongeveer E.45 per jaar.

    Ik heb in het muziekpakhuis ongeveer 1,5 trombone-les gehad.

    Saxofoonles is echt geen probleem aldaar.

    Surf gewoon eens naar de site:

    www.muziekpakhuis.nl

    Succes.

    Gr. Mdoc

  • Laura

    Hoi Annemiek,

    ik heb in Amsterdam op de DJAM (opleiding voor Jazz&Lichte Muziek) gezeten en nu op de Schumann Akademie in Utrecht mijn examen gedaan voor muziektheorie. Ik ben zelfs saxofoniste (tenor en sopraan). Ik wil nu doorgaan op de Schumann Akademie om het examen voor didaktiek/methodiek te halen. Ik geef al een aantal jaren prive-saxofoonles. Als je geinteresseerd bent, mail me! Maar aub voor a.s woensdag of pas naar 21 juli (ivm vakantie).

    Groetjes,

    Laura

  • niek

    hoi Laura,

    Ik heb vorige week een sax gekocht en wil dolgraag leren spelen.

    Het gaat er mij om om de basisprincipes van grepen en blazen onder de knie te krijgen. Tevens wil ik graag noten leren begrijpen en een beetje kennis daarvan opsteken lijkt me ook prima.

    Heb jij nog plaats voor een leergierige leerling?

    Alvast bedankt !

    Groetjes Niek