merk rietjes

  • Janneke

    Op welk merk rietjes spelen jullie? En waarom? En….. ook leuk: hoe zwaar?

    Groetkes

    Janneke

  • Tom (beheerder)

    Ik heb gewoon vandoren 2,5

  • Janneke

    Waarom?

  • onno

    3.5 hemke

    top geluid op mijn otto link, maar rico jazz schijnt ook erg goed te zijn dus die ga ik nu ook proberen

    Beheerder:

    is het een probleem als ik hier ook mijn sax te koop aanbied? Voor geinteresseerden kijk op via via, het is een mk6 sopraan sax en hij is duur.

    grtn onno

  • Janneke

    Hee Onno, die mk6, bedoel je daar een Marcus 6 mee. Ik weet niet hoe je het schrijft. Ben arm, maar heb interesse. Graag meer info.

    Doegdoeg

    Janneke

  • Tom (beheerder)

    Nee tuurlijk mag je hier dingen aanbieden, het is tenslotte een prikbord :)

  • onno

    Bijna, het spreek je uit als Mark 6

    Het is een goudlak, in top conditie, alles dr op en dr aan, selmer mondstuk E, 2500 euro, meestal eindigt de interesse hier. :-)

    Hij staat er nog niet op, maar hij komt een dezer dagen, ik denk vanaf 5 juni op viavia.nl, ook in de uitgave in amsterdam.

    Maar je vraagt maar raak, 30 jr oud, koffertje, mondstuk, stoffer, rietbinder(s), nieuwe rietjes. Completer kan niet.Janneke schreef:

    >

    > Hee Onno, die mk6, bedoel je daar een Marcus 6 mee. Ik weet

    > niet hoe je het schrijft. Ben arm, maar heb interesse. Graag

    > meer info.

    >

    > Doegdoeg

    >

    > Janneke

  • Janneke

    He Onno,

    Ik koop die sax toch niet, maar ik zou graag het nummer van die sax willen hebben. Kan dat?

    Groetkes

    Janneke

  • onno

    Ja hoor, dat kan wel, maar waarom wil je dat weten?

    grtn onno

  • Janneke

    Hoi Onno,

    Er zijn niet zo heel veel Mark 6-en in de omloop. En goudlak kwam me een beetje vreemd voor. Er zijn ook hele goede vervalsingen heb ik me laten vertellen. Misschien heb jij ook wel (per ongeluk) een vervalsing.

    Met dan nummer kan ik controleren of het een echte is.

    Groetkes

    Janneke