Weer gaan spelen

  • Judith

    Hoi allemaal,

    Eindelijk is het er dan toch van gekomen en ga ik mijn sax weer oppakken, na toch een flinke tijd eruit te zijn geweest ( 4 jaar schaam schaam) ga ik er weer mee beginnen, iemand tips hoe je het beste van start gaat, ben vandaag en gisteren maar weer eens begonnen maar het valt toch niet meer, en dat terwijl ik vanaf m'n 6e speel ( eerst blokfluit, daarna sax)

    Als er iemand tips heeft hoor ik het graag, want nu klink ik weer als een beginne ling.

  • Tom (beheerder)

    Veel oefenen helpt altijd ;)

  • Janneke

    Hoi Judith,

    Als ik jou was, zou ik m'n lesboeken weer doornemen. Gewoon weer bij het begin beginnen. Je kunt natuurlijk ook iemand zoeken voor wekelijkse lessen, (misschien iemand van een plaatselijk orkest) dan heb je een ‘stok achter de deur’.

    Veel succes,

    Janneke

  • onno

    Vooral niet opgeven!!!!!!!!!!

    Dit had ik ook, het is frustrerend omdat je weet wat je kon en nu kan je helemaal niets meer, zo voelt het toch? Maar mijn geluid, wat voor mij erg belangerijk is, kwam snel terug. De techniek lijk je niet echt te verleren, je pikt het allemaal snel weer op. Maar ik heb zelfs plezier in het spelen van toonladder, lekker lange noten en maar luisteren naar dat fantaschtische geluid.

    grtn onno