Alleen sax?

  • Tom (beheerder)

    Berichtje voor alle mensen die op dit forum komen. Spelen jullie alleen sax, of ook nog een ander instrument ernaast? Ikzelf speel dus klarinet en alt-sax (alt-sax pas sinds een paar maanden). Ik vind het wel leuk om de instrument-combinaties te weten.

    Groetjes,

    Tom

  • Janneke

    Hoi Tom,

    Ik ben begonnen op sax, zo'n 9 jaar geleden. Nu speel ik zo'n twee klaar klarinet. Maar ook de piano is een hobby van mij.

    Ben benieuwd naar de muzikale hobby's van anderen.

    Groetkes

    Janneke

  • Janneke

    euhm, twee jaar klarinet, bedoel ik.

  • onno

    ik speel een tenor en een sopraan.

    de tenor is een sa80II van selmer en de sopraan is een mk6. Echter door gebrek in tijd (gaat veel werk zitten in het goed bespelen van een sopraan) en gebrek in geld ben ik gedwongen de sopraan te verkopen. Ik kan dan ook het meest op mijn tenor, waar ik ook op ben begonnen. Ik zou in de toekomst wel een basklarinet willen leren, en een contrabas. Weer eens wat anders.

  • Carla

    Ik speel alleen sax, ik ben nu bijna 5 maanden geleden met les begonnen en ik zit regelmatig op internet te kijken naar alles over saxofonen. Volgens mij bestaat deze site nog niet zo lang, klopt dat?

  • Tom (beheerder)

    Dat klopt helemaal. Op het prikbord van klarinet.startpagina.nl werd het idee geopperd om deze site te beginnen dus vandaar… (bestaat nu een maand ofzo…)

  • Bmwendy

    hallo

    Ik speel net een half jaar sopraan, niet echt een sax voor beginnelingen, maar ik krijg vaak opmerkingen van of ik het al langer doe :)

    Dat vind ik erg leuk, maar het is ook iets waar ik me echt voor inzet, ook van mijn leraar kreeg ik laatst een compliment, en bij de band waar ik zit (www.bendebelazert.com) ook al :)

    ik vind het erg leuk om te doen, en binnekort komt er een gebogen sopraan, volgens mij was het een yamaha, maar dat weet ik niet meer.

    ook vind ik kenny g een goede sopraanist !